четверг, 27 октября 2016 г.

Відбулися перші тренінги з учителями в проекті «Демократична школа»

«Демократична школа» – це спільна програма Європейського Центру ім. Вергеланда, Міністерства освіти і науки України, Ради Європи та Міністерства закордонних справ Королівства Норвегія. Програмна діяльність ґрунтується на принципах Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства та прав людини і відповідає пріоритетам Плану дій Ради Європи для України на 2015–2017 роки. Програма спрямована на поглиблення культури демократії у школі шляхом підтримки демократизації та децентралізації шкільного врядування, пропагування державно-громадського партнерства і розвитку демократичного середовища в школі, а також сприяння організації навчально-виховної роботи на принципах освіти з прав людини та демократичного громадянства. Структура Програми передбачає поглиблення суспільної єдності та діалогу між різними регіонами України через налагодження партнерських зв’язків між школами. 
На тлі драматичних історичних подій в Україні активна громадянська позиція українців по праву визнана чи не найціннішим ресурсом у впровадженні демократичних змін та розвитку держави. Довгоочікувана реформа середньої освіти також значною мірою залежить від підтримки громадянського суспільства. Що ми хотіли б змінити у своїй школі чи громаді? Як брати на себе відповідальність у демократичному суспільстві? Що означає бути громадянином? 
На ці та інші запитання намагалися дати відповідь учасники вступного тренінгу, що відбувся 25-27 жовтня 2016 у ЗОШ № 1. Його провела Міжгалузева лабораторія підвищення громадянської та соціальної компетентності педагогічних працівників міста Чорноморська "Демократична школа: від теорії до практики".  Основна мета її роботи – підвищення соціальної, громадянської компетентності як однієї з ключових складових успішної роботи педагога. Відповідальні за роботу Міжгалузевої лабораторії та проведення тренінгів - Адаменко Людмила Геннадіївна, завідуюча міським методичним кабінетом та Майорський Вячеслав Віталійович, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ №1, тренер міжнародного проекту ДОССU. Хочеться подякувати їм за чудову організацію занять, методичну допомогу. Я провела вправу-енерджайзер "Об'єднання в групи і правила роботи в групах" та міні-лекцію «Нові ролі вчителя в класі як елемент демократії в освітньому просторі».


 
Тренінг проходив в інтенсивному режимі, команди-учасниці за допомогою різноманітних тренігових вправ, навчальних ситуацій, спільних обговорень опанували значний масив інформації, налагодили дружні стосунки, поділилися досвідом та кращими практиками. Дуже дякую вчителям першої школи, які брали участь у тренінгу, за небайдужість, креативність, толерантність і співпрацю.
 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий