вторник, 12 декабря 2017 г.

Закон «Про освіту» прийнято: а далі що?

5 вересня Верховна Рада України прийняла новий Закон «Про освіту». 25 вересня Закон був підписаний Президентом і 28 вересня набув чинності. Тепер важливим є питання практичної реалізації нового закону. І хоча розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, але вона розпочинається вже зараз. Тому в нашій гімназії 5 грудня було проведено педагогічну раду "Забезпечення самосвідомості, мобільності вчителя в світлі основних положень нового закону "Про освіту", під час якої учителі мали змогу об'єктивно оцінити рівень своєї готовності до впровадження концептуальних засад реформування школи. Ми ознайомились детальніше з поняттям мобільність, висловили свої асоціації з приводу нього; розглянули різні види ставлення до змін у суспільстві, за допомогою анкетування та на підставі висловлення думок визначили, якою мірою ми підтримуємо або не підтримуємо соціальні зміни, реформи. Педагоги змогли дізнатися про існування різних моделей політичної думки та усвідомили свої персональні уподобання та відкриття.
Друга частина педагогічної ради була повністю присвячена знайомству з законом "Про освіту". Закон України "Про освіту" – це лише зелене світло реформі освіти в Україні. В цілому він дуже загальний, але дає старт просуванню та впровадженню ініціатив на місцях. Шлях, яким будуть реалізовані ті чи інші освітні можливості, тепер залежить від дій "знизу". Саме це потрібно освіті сьогодні, і саме за цією формулою працювали ми кожен в своїй групі: 12-річне навчання; ключові компетентності та наскрізні вміння; форми і види освіти; що гарантує закон "Про освіту", атестація педпрацівників; нові терміни та поняття.
Ми розуміємо, що освіта не зміниться вже завтра. Для цього потрібно багато працювати всім нам, закотивши рукави. Працювати наполегливо, дієво і на результат.
Освіта – це ключова сфера для розвитку держави. Так, це забіг на довгу дистанцію, і це довгострокова перспектива, але якщо не стартувати, то в суспільстві не з’являться люди, які будуть компетентними розвивати економіку, незалежне правосуддя, культуру, медицину та інші ключові сфери творення держави.
 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий